Thursday 16 May 2013

2013 : Cik Ted

Dengan nama Allah

Malam tadi hujan turun dengan lebat,,Aku ni kalau dah hujan lebat sangat memang payah sikit nak tido..Macam2 benda terpikir..Macam mane la Ibu jual kueh hujan2 nanti. Habis la baju kat lua rumah basah. Kotor la kreta kalau kena hujan..Itu la..Ini lahh..

Manusia memang diciptakan dalam berkeluh kesah..

Sedar2 dah pukul 5.30 pagi..Alang2 tu,,bangun je la terus. buka pintu, ambil baju yang jatuh terus bilas dan sidai semula di ampaian..Jenguk kereta plak..alhamdulillah..semua selamat..Emm..terus siap2 la nak pergi sekolah

16 Mei: Hari Guru

7.10 a.m

Sampai di sekolah, kad ucapan yang pertama aku terima dari murid Cina Tahun 6. " Cikgu, ini kad dari saya,,Selamat Hari Guru"..Cikgu pilih nak nombor berapa?..erk?,,main cabut2 nombor plak ni..Cabut nombor ekor ker sayang oii.. "..
"Ok, cikgu dapat nombor 4..".
"Surprise ye cikgu"...

10.00 a.m

Cikgu Zunairah,,tunggu..Ni hadiah Cikgu.

Wah..aku ternganga sopan..serius ke ni cikgu punye?

Angan2 ku selama ini tercapai. Memang dah lama mengidamkan Teddy yang comel2 ni..tapi dah lama lupakan hasrat tu sebab ianya kehendak bukan keperluan.

Sekali dapat special hadiah dari murid2..Alhamdulillah

Lalu ,aku berikan namanya 

Cik Ted..Love youuu


Hadiah paling best tahunn ni^^

No comments:

Post a Comment